Sälj eller dela inte mina personuppgifter
Som beskrivs i vår integritetspolicy samlar vi in personlig information från din interaktion med oss och vår webbplats, bland annat genom cookies och liknande teknik. Vi kan också komma att dela personuppgifterna med tredje part, bland annat reklampartner. Vi gör detta för att visa dig annonser på andra webbplatser som är mer relevanta för dina intressen och av andra skäl som beskrivs i vår integritetspolicy.
Att dela personlig information för riktad reklam baserat på din interaktion på olika webbplatser kan betraktas som "försäljning", "delning" eller "riktad reklam" enligt vissa amerikanska delstaters integritetsskyddslagar. Beroende på var du bor kan du ha rätt att tacka nej till dessa aktiviteter. Om du vill utnyttja denna rätt att tacka nej följer du instruktionerna nedan.
Om du besöker vår webbplats med den globala integritetskontrollens signal att tacka aktiverad kommer vi beroende på var du befinner dig att behandla detta som en begäran om att tacka nej till aktiviteter som kan anses vara "försäljning" eller "delning" av personuppgifter eller annan användning som kan anses vara riktad reklam för den enhet och webbläsare du använde för att besöka vår webbplats.

PROCESSENS GÅNG
Steg 1 - Skicka in ditt kort
Tryck på "Våra tjänster" och välj tjänst. Efter beställning får du ett mejl med adress för att skicka ditt kort. För att säkerställa en säker hantering ska dina kort alltid vara förpackade i Penny Sleeve och Semi Rigid.
Om kortet inte är korrekt förpackat behöver vi byta till rätt förpackning, vilket medför en extra avgift till dig som kund för material och arbete.
Steg 2 - Vi skickar kortet till PSA
Vi registrerar kortet hos PSA och skickar det vidare i slutet av varje månad för gradering.
Steg 3 - PSA graderar ditt kort
När PSA får ditt kort påbörjar de graderingsprocessen. PSA uppdaterar hela tiden statusen för ditt kort genom olika steg, och vi ser till att hålla dig uppdaterad. Du får löpande information i vår Discord-grupp om var i processen ditt kort befinner sig och hur allt fortskrider.
Steg 4 - PSA skickar tillbaka ditt kort till oss
När PSA har graderat ditt kort packar de det i en skyddande PSA-slab och skickar det tillbaka till oss. Så snart vi får korten återkommer vi till dig och meddelar att de är redo för leverans.
Steg 5 - Vi skickar tillbaka ditt färdiggraderade kort
Efter att vi har mottagit och kontrollerat de graderade korten, sorterar vi dem och informerar dig om att ditt kort är redo att skickas tillbaka. Vi ber dig då betala eventuell Upcharge och skickar sedan kortet så snabbt som möjligt tillbaka till dig. Finns det ingen Upcharge att betala skickar vi ut kortet direkt.
Hur Väljer Jag Tjänst?
På PokeTalk erbjuder vi tjänster som är skräddarsydda för dina samlarkort och deras specifika värde. Välj den tjänst som passar dina behov:
- Gradering Bulk – För kort värderade upp till 199 USD.
- Gradering Value Bulk - En tjänst för kort värderade upp till 499USD, med längre hanteringstid hos PSA.
- Value Plus – En snabbare tjänst för kort värderade upp till 499 USD.
- Regular – En super snabb tjänst för kort värderade upp till 1499 USD.
- Crossover – Omgradering till PSA för dina kort.
- Reholder – Byt ut din graderingshållare till en ny och fräsch version.
- Autograf – Speciellt för signerade kort.
- Sealed Booster/Promo Pack – För graderade booster packs.
Har du ett kort värderat till ett högre pris än vad vi har just nu i tjänster så hör av dig till oss så löser vi en tjänst för dig!
När du har valt och köpt en tjänst skickar du dina kort till oss – vi tar hand om resten!